Nőcis autók

Az autóknak persze van nemi identitása. Vannak nő és férfi autók, meg persze alternatívak. Most azonban felhasználói oldalról közelítek. Tudom, hogy nőolvasóim nagyrészét elképesztem ezzel a kijelentésemmel, de a nők pontosan annyi végtaggal meg érzékszervvel rendelkeznek az autóvezetéshez, mint a férfiak.

A rózsaszín picsamagazinok hétszer copykált baromságait most hagyjuk, talán a teherautóvezetés bizonyos ágazatai okozhatnak nehézséget, pl kamionnal a havas Balkánra fölkapaszkodni Mihailovgradtól menstruálva, amikor az ember mást nem tehet, minthogy tojással a talpa alatt 4 órán át nyomja, hát tucsogni nem egy kellemes lehet így, amikor pisilni is szélesszájú icateás flakont tart a kaminyonos állat. Sok-sok nőt ismerek, akik pompásan vezetnek 160cm-es testmagaság alatt is, érdekes módon ki is látnak az autóból, nem is mellrevett kormánnyal szaggatott, görcsös mozdulatokkal, évtizedekig meg se karcolják a különböző autóikat, egyremegy nekik batár, kombi, furgon, amiből nem lehet hátralátni. Mégis, a többiek kedvéért végigtallózom a nőcis autókat, lássuk csak: A T-Fordot már említettem.

A Daimler-Benz Mercedese először csak típusnév volt, egy versenykocsi kapta a keresztségben, majd sikere után a D-B márkanevévé vált:

A Dixie -korszak, majd a charleston, a pesszárium tömeges piacradobása, a bubi-és apródfrizurák, a shimmie shaking,  a deszka vagy hurka alakot egyformán jól takaró csüngő ruházattal, a leszbi divattá válásával stílust is teremtett. A Dixie után az USÁban  a háborúutáni, az Elveszett Nemzedék, a cigarettázó és autót vezető Nő korszaka éledt: A Szabad Nő, aki kokainos kombináltporokat kevertetett a drogistájával (ahol a bon-bonokat ész az ücsi’jét is pancsiztatta…), ha elfogyott az, amit az újságban hirdettek.


Gazdálkodó farmerfeleség bevásárlóautója a Dixie-korban A-Ford (a T a prosztóké volt…)


A kor női nem breeze édes lötyikéket szürcsiztek


Városi nő futkázó, gyerekhurcoló, barátnőcitlátogató kis Chevy-je

Jellegzetes mozifilm jelenet a korszak Tarantino/GuyRichie-je Erich von Stroheim filmjéből ( korabeli XX -tartalom) A Nagy Gazdasági Világválság hozta el a Pici Tündéri KiszMotolykász éppenhogyautók első divatját. Persze, hogy ezek nőcisek! 


Fiat Topolino

 

A DKW (DasKleineWunder stb, több föloldása is létezik e rövidítésnek) A Trabant nagybácsija -de az Audi-é is. Sokáig a nőcis modellek gyártója volt. Persze ez a Meisterklasse már a középkategóriába számított.


Meisterklasse

Az utolsó DKW Junior széria nyugat-berlini rendszámmal. A Fekete, fehértetős Audi 1000-es, a Kapun Túl, Ost-Berlinben IFA néven futott a zweitackt testvére.Ebből a kétajtós hófehérke a nőcis.


Austin


Metro

Az Austin márkanév hattyúhalála volt a Metro. Pedig ez nem más, mint egy Mini, csini ruhában. Ezt a faceliftet elFUCKták az angolok..

A törpeautógyártási mánia nagyjából 25 évig dúlt. Egyik utolsó dobása remek, igazi nőcis autó:


Mini

Fronthajtás, keresztmotor, bordásvezérműszíj, kis fogyasztás, kis külméretek, olcsó gumik, nagy beltér.. és aranyos. Mini 1959-ból.

Miközben a haszonjármű-gyártás leépült Magyarországon, újra felfejlődött a személyautó-gyártó iparág. Közvetlenül a II. Világháború után, a Gazdasági Főtanács nem engedélyezte a hazai személyautó-gyártás újjászervezését, pedig akkor már elkészült a Pentelényi János tervezte Pente 500-as és Pente 600-as elnevezésű négyszemélyes 15-16 LE-s,

27.jpg (29217 bytes)

Ennél kisebb magyar törpeautó is volt, de az már annyira pici, hogy nem is nőcis kateg.


Autónak látsó tárgy -az Isaar partjáról Isetta de BMW


Zsebecske nőcis cuccoknak az ajtón…


Félredugáshoz  kefélőkocsit vontathatott -az is nőcis

Fiat 500 -ha egy nő csuklóból, körömre, fülre tudott gyújtást álítani kb úgy, ahogy a make up-jában két műszempillát klatt, és árokparton hardytárcsát szerelni, meg kasznizni lánggal secperc, jó kis autó volt ez, ha győzte gumival


S-es méretben: FIAT 600

Vízhűtéses -750-esben Jugoszláviában a Zastava is gyártotta, beceneve Fityó 

 A Fiat Mulitpla pre-változata IS MULTIPLA:


Barátnőcik  a ridikülcsit az ülés alá betol’..

A Fiat 600-nak volt szovjet licenváltozata:


ZAZ 965A

Jóalvókájú ÁFÉSZ és TSZ főkönyvelőnők, tanácsmilliomosok, zoknikötödések lánykái érettségire vásárolták vagy kapták ajándékba. Szeretnivaló, kellemes kis autó volt, amit a rozsda hamar fölfalt


Ugyanez sportszerkóban és fölirattal.

A japánok japánnőcis autókat is gyártotak, melyek ezeknél a Hondáknál kisebbek voltak, 350kcm-s motorkerékpármotorral, 160-as testmagasság alatti vezetőnek.. Az Isuzu és Subaru korai személyauto-kicsi-jei

Az igazán jellegzetes nőcis japán autóformákat, mint ez a Hummeres vonalazású 660kcm-s Honda japánóvodásgyerekeknek méretezett hátsóajtókkal Az efféléket Európában nem is forgalmazzák, legközelebb Vlagyivosztokban, titkárnőciknek

Mazda 121 -szerintem igazán nőcis és jó kis autó -volt, 1996 előtt…


A Renault Twingo ülései franciaággyá alakíthatóak


A beltere is nőcis


Már az előző Swift is kapható volt kifejezetten nőcis színben, klímával, ea kpz 

A Nissan Micra mindig is nőiató volt -de ismerek nem is akármilyen igazi, belevaló nőt, akinek a Nissa Micikére vonatkozó ki és beszólásaiból nem mernék idézni, hogyaszongya mindenpiccsa micsuddáját a hol kapja be, a kicsodának, aki Micikébe teszi a.. no, de hagyjuk is 


Süßlich, für ein Wiener Schweinilichen-nek is!

Audi Metroproject hibrid (dízelektromos):

Az a kékesen fénylő az elektromotorja a kis ékszerfalatnak. Szerintem 10 millka alatt egy vonással lesz az ára.

Szerző: Kátrány és Toll

Magyarországon a gyerekneveléshez, a politikához meg a focihoz nagyon tud mindenki.No és az autózáshoz... Kátrány és Toll az autós szakmából. Magyarországon mindenki nagyon tud a gyermekneveléshez, a mezőgazdasághoz, meg a focihoz. Ja, és persze a politikához, hogyne! És jaj annak, aki tanácsokat adna ezekben a témakörökben. Jaj tehát nekünk is.

Vélemény, hozzászólás?